سیستمها و تجهیزات صنعتی و سیستمهای فاضلاب

سیستمها و تجهیزات صنعتی و سیستمهای فاضلاب

دستگاه کلر زنی

دستگاه کلر زنی

کلرزنی مهمترین پیشرفتی است که در عمل تصفیه آب بدست آمده است. تزریق کلر مکمل پالایش و تصفیه آب  است و نه جانشین آن. کلر عوامل میکروبی بیماری­زا را می­کشد ولی بر میکروب­ ها و بعضی ویروس­ ها (مانند ویروس فلج اطفال و ویروس هپاتیت) تاثیری ندارد مگر آنکه مقدار آن بسیار باشد.کلر علاوه بر اثر میکروب­ کوشی و گندزدایی چند ویژگی مهم دیگر از نظر تصفیه آب دارد که شامل موارد زیر می­شود.

   آهن، منیزیم و هیدروژن سولفید را اکسیده می­کند.
   بعضی اجزاء که مولد بو و طعم بد هستند را از بین می­برد.
از رشد جلبک­ ها و زیست­مندهای مولد لجن لزج جلوگیری می­کند.
   به انعقاد آب نیز کمک می­کند.

دستگاه کلرزن برای حذف و جلوگیری از رشد باکتری های موجود در آب و مضرات گوناگون ناشی از آن ها ساخته و نصب می شوند. براثر باکتری های موجود درآب و تامل بیماری های فراوان ناشی از آن، نیاز به نصب دستگاه کلرزن داریم که یکی از اصلی ترین کارها در جلوگیری از رشد باکتری ها و نیز حذف آن ها محسوب می شود.

دراستخرهای عمومی و خصوصی شنا، با توجه به آلودگی های ایجاد شده از باکتری ها و رشد قارچ ها و به جود آمدن جلبک و تغییرکردن رنگ آب به رنگ سبز، کلرزنی را با استفاده از دستگاه کلرزنی انجام می دهند. دستگاه های کلرزنی استفاده و کاربردهای فراوانی دارند. از کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد عفونی کردن آب استخرهای شنا و گندزدایی آن، تزریق کلر به صورت مایع و مواد شیمیایی در قسمت خروجی فاضلاب، کلرزنی کردن سردخانه ها، تزریق نمودن اسید به منظور جلوگیری از گرفتن مبدل های حرارتی، حذف هرگونه میکروارگانیسم ها در حوضچه های پرورش آبزیان، وهمچنین جلوگیری از به وجود آمدن قارچ و جلبک ها در محل های که آب به صورت راکد در آن ها قرار داده شده است.

لزوم ضدعفونی کردن آب و فاضلاب

مهمترین خصوصیات میکروارگانیسم آب به قرار زیر است :

بصورت مواد جامد نه محلول در آب موجودند ممکن است بصورت معلق شناور در آب دیده شوند و یا به مواد معلق بچسبند.
ممکن است تعداد ارگانیسم های بیماری زا در آب خیلی زیاد نباشد ولی در موارد زیادی حتی ورود یک عدد از این عوامل باعث بیماری خواهد شد.
با توجه به تکثیر سریع عوامل بیولوژیکی در حضور مواد غذایی، باید انتظار داشت که این عوامل در ورود به بدن به سرعت تکثیر یابند.
در صورت بروز بیماری بعلت بعضی مواد شیمیایی آب ورود باکتری بیماری زا به بدن باعث تشدید آن بیماری خواهد شد.

عوامل مهم موثر در گندزدایی با کلر


غلظت کلر: با بالا رفتن میزان غلظت کلر توان گندزدایی آن افزایش می یابد.
زمان تماس کلر با آب : با افزایش زمان تماس کلر با آب، تاثیر گندزدایی کلر بیشتر میگردد. لذا به غلظت کلر کمتری نیاز می باشد.
PH آب: با افزایش PH آب تاثیر گندزدایی کلر کمتر می گردد. لذا به غلظت کلر بیشتری نیاز می باشد. کلرزنی در pH های پایین تر خیلی موثرتر می باشد. وقتی از کلر گازی استفاده شود، باعث کاهش pH می شود در حالیکه افزودن هیپوکلریت کلسیم و هیپوکلریت سدیم باعث افزایش pH می شود. با توجه به این تغییرات pH انتظار می رود که کلر گازی کارایی گندزدایی بیشتری نسبت به هیپوکلریت در دزهای یکسان داشته باشد.
دمای آب: با افزایش دمای آب، اثربخشی کلر بیشتر می گردد. لذا به غلظت کلر کمتری نیاز است.
مواد خارجی موجود در آب: با افزایش کدورت آب ( به دلیل امکان تماس کمتر کلر با میکروارگانیسم ها ) تاثیر ضدعفونی سازی کلر کمتر می گردد. لذا به غلظت کلر بیشتری نیاز می باشد.

ذرات بزرگتر باعث پناه دادن میکروارگانیسم ها از تماس با کلر شده که باعث افزایش تقاضای کلر می شود. وقتی جامدات معلق در آب یا فاضلاب باشد، کلرزنی در ابتدا باعث غیرفعالسازی باکتری های شناور آزاد منفرد و میکروارگانیسم های به شکل کلنی های کوچک می شوند. پس از این مرحله ی غیرفعالسازی سریع اولیه، سرعت گندزدایی کاهش پیدا کرده و غیرفعالسازی بعدی تابعی از توزیع اندازه ی ذرات خواهد بود.

کلرزن یکی از پکیج های تزریق مواد شیمیایی بسیار پر مصرف است که در تمامی فعالیت های گندزدایی اعم از ضدعفونی کردن استخر ، انتهای دستگاه های تصفیه فاضلاب ، ضدعفونی کردن سردخانه ها و ... از آن استفاده می شود .

با توجه به باکتریهای موجود در آب و بمنظور جلوگیری از رشد آنها و با توجه به مضرات فراوان آنها و احتمال ابتلا به بیماریهای فراوان ، نیاز به نصب دستگاه کلرزن یکی از اصلی ترین کارها در جلوگیری از رشد باکتریها و حذف آنها میباشد .

همچنین در استخرهای شنا با توجه به آلودگی های ایجاد شده و رشد قارچ ها و باکتریها و تشکیل جلبک که باعث کدورت و سبز شدن آب میشود کلر زنی توسط دستگاه کلرزن انجام می گیرد.

کاربردهای کلرزن


کلرزن دستگاهی است شامل یک شاسی و یک پمپ تزریق بهمراه تابلو برق و سایر تجهیزات مربوطه که با تزریق کلر به سیال مورد نظر باعث ضد عفونی آن می شود .

کاربردهای اصلی دستگاه کلرزن عبارتند از :

 

  • ضد عفونی کردن و گند زدایی نمودن آب استخرهای شنا
  • تزریق کلر بصورت مایع و مواد شیمیایی در قسمت خروجی فاضلاب
  • تزریق نمودن اسید برای جلوگیری از گرفتن مبدل های حرارتی
  • کلرزنی نمودن سردخانه ها
  • استفاده از کلرزن در حوضچه های پرورش آبزیان
  • حذف هر گونه میکروارگانیسم ها و جلو گیری از بوجود آمدن جلبک و قارچ در محل هایی که آب بصورت راکد میباشد .

مخزن کلر محل نگهداری و ترکیب محلول مورد نظر است که توسط میکسر با پروانه و شفت استیل، انحلال به صورت یکنواخت انجام می شود. در نهایت محلول توسط دوزینگ پمپ به محل مورد نظر پمپ می شود.

در واقع تمام تجهیزات اعم از مخزن، میکسر و دوزینگ پمپ با توجه به نیاز مصرف کننده و دبی پساب موجود توسط تیم مهندسی طراحی می شود و نیاز به تنظیمات خاصی توسط اپراتور نمی باشد.

پس از نصب دستگاه کلر زنی ، توجه به یک سری دستورالعمل نگهداری حائز اهمیت است:

مخزن کلر را با مخلوطی از آب تصفیه شده از شیر و مقدار مشخص کلر پر نگه داشته شود. با توجه به راهنمای داده شده و حجم مخزن نسبت اختلاط معلوم می شود.
مخزن به صورت دوره ای باید تمیز شود. اگر مخزن بزرگ است نیاز یه یک شیر تخلیه دارد. باز و بسته کردن شیرها، شستشو و چک کردن تجهیزات باید طبق دستورالعمل انجام شود.
برخی دستورالعمل ها برای تمیز نگهداشتن و بهینه کار کردن پمپ ها و قسمت تزریق نیز وجود دارد که حتماً با توجه به پمپ ارائه شده، دفترچه ی راهنما باید مطالعه شود.

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 30 بهمن 1398ساعت 15:46  توسط مدیر 

فیلتر شنی FRP

فیلتر شنی FRP

مخازن تصفیه آب فایبرگلاس با جنس هسته پلاستیک و پوشش فایبر ملقب به Fibre-reinforced plastic با مخفف frp یا به بیان بهتر فیلتر شنی فایبرگلاس بطور گسترده در سیستم های فیلتراسیون آب ، تولید فیلترهای کربنی و سختیگیری از آب در کاربرد های صنعتی ، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. مخازن اف آر پی با مقاومت بالا در برابر خوردگی در تولید فیلترهای شنی بعد از پر شدن با سیلیس یا شن و مجهز شدن به شیرهای کنترل مکانیکی و اتوماتیک می توانند نقش بسزایی در تصفیه آب بازی کنند.

عموم دستگاه های فیلتر شنی برای حذف کدورات تا 50 میکرون (برخی استاندارد ها 100 میکرون) مورد استفاده قرار می گیرد. نوع جنس بدنه تاثیری در عملکرد دستگاه ندارد، ولی هر کدام تفاوت، مزایا و معایبی دارند.

 

طراحی اجزای فیلتر شنی frp  چگونه است ؟


در طراحی دستگاه فیلتر شنی frp زمانیکه آب در آن جاری میشود مواد جامد معلق در حال عبور در حال عبور از سنگهای سلیس به جای می ماند و آب تصفیه شده خارج می گردد لوله کشی این دستگاه به دو شکل قابل انجام است که عبارتند از اتوماتیک یا دستی نصب لوله کشی برای این فیلتر می تواند به صورت نصب از بالا و یا نصب از بغل انجام شود برای لوله کشی از بالا باید ابتدا به یک شیر متصل شود که نازل های آب جمع کن از طریق لوله هایی از جنس یو پی وی سی به شیر وصل می شوند لوله کشی نصب از بغل که به وسیله یک ساید کانکتور از بغل و از طریق لوله های یو پی وی سی متصل می شوند.

 

قیمت فیلتر شنی فایبرگلاس

 

برای ساخت دستگاه تصفیه آب به صورت صنعتی می توانیم از فیلتر شنی استفاده کنیم که در مقایسه با دستگاه فلزی تفاوت‌هایی بسیار وجود دارد از جمله نصب آسان و وزن سبک و قیمت مناسب فیلتر شنی اف آر پی ، قیمت فیلتر شنی frp با نوع فلزی بسیار متفاوت است چراکه قیمت فیلتر frp بسیار ارزان تر می باشد و سبب انتخاب این نوع برای کاربران شده است.

متاسفانه واردات بی‌رویه این فیلتر و غیر استاندارد بودن بعضی از آنها سبب ایجاد قیمت های متفاوت برای آنها شده است همچنین از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت فیلتر شنیfrp میتوان ضخامت پوشش فایبر گلاس و ضخامت لایه استوانه داخلی آن نام برد
 

کامپوزیتهای پلیمری یا فایبرگلاس


فایبرگلاس یه نوع پوشش است که از مواد نفتی و پشم شیشه درست می شود. امروزه اکثر کارخانه ها در دنیا مخازن آب واسید خود را با استفاده از فایبرگلاس عایق می کنند وجلوی پوسیدگی و ازبین رفتن مخازن وضررهای ناشی از آن را می گیرند. اما از ویژگی های دیگر فایبرگلاس سبک بودن ومستحکم بودن آن است که باعث تولید انواع قطعات از جنس فایبرگلاس شده است سپر انواع خودروها، انواع ایرانیتها، اتاقک ها، سیلوهای سیمان، مخازن نگهداری مایعات مختلف از جمله اسید، سپتیک تانکها، چربی گیرها و …

فایبرگلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان مادهٔ تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می‌شود.

فایبرگلاس در ساخت مخازن بکار می رود. انواع رزین ها در ساخت مخازن فایبرگلاس عبارتند از: پلی استر، ونیل استر، اپوکسی می باشد. پلی استرها ضعیف در برابر خوردگی بوده و ونیل استر مقاومت خوب در برابر خوردگی داشته و اپوکسی مقاوم در برابر خوردگی و دما می باشد.

چگالی فایبر گلاس در حدود ۱۸۵۰-۲۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است. کامپوزیتها یا قطعات فایبرگلاس حاوی یک نوع یا بیشتر از الیاف تقویت کننده بوده که توسط یک رزین ( ماتریس ) احاطه میگردند.

در بسیاری از کاربردها استفاده از مواد مغزی ( مانند فوم ها و … ) باعث افزایش قابل توجه مدول مقطعی در قطعات کامپوزیت میگردد. استفاده از مواد مغزی باعث افزایش سفتی و سختی قطعات فایبرگلاس یا کامپوزیت می گردد.

قطعات کامپوزیتی دارای مواد مغزی می توانند یک طرف و یا دو طرف سطح صاف و صیقلی  به شکل ساندویچ تولید شوند.

الیاف تقویتی نقش اصلی را در استحکام و مقاومت قطعات کامپوزیت دارا می باشند که تعدادی از انواع آن شامل الیاف شیشه ؛ الیاف کربن ؛ الیاف آرامید؛ کولار و غیره هستند. که الیاف های فوق الذکر خود دارای اشکال و انواع مختلفی می باشند.

متداولترین نوع مصرفی الیاف تقویت کننده در صنایع الیاف شیشه ای هستند .

در یک کامپوزیت رزین سهم بیشتری را در مقایسه با مواد دیگر به خود اختصاص می دهد که در ضمن دارای  دونقش می باشد؛ اول به عنوان نگهدارنده یا تثبیت کننده محل الیاف تقویتی ودوم اینکه در صورت اعمال نیرو به قطعه باعث تغییر شکل و توزیع  تنش در کل سطح می گردد.

متداولترین رزین مصرفی در صنایع فایبرگلاس رزین پلی استر غیر اشباع است واز انواع دیگر می توان به اپوکسی ها؛ وینیل استرها ؛ فنولیک ها و غیره اشاره نمود.

 

تفاوت کارکرد فیلتر شنی فلزی با فیلتر FRP

تفاوت در نوع کارکرد فیلتر شنی و کربنی فلزی با مشابه FRP همیشه یکی از سوال است که جهت تهیه برای خریدار پیش می آید. هر کدام از این فیلترها داری پارامترهای مثبت و منفی در فرآیند و طول عمر آنها می باشد. که از جمله آنها سطح فیلتراسیون در فیلتر می باشد. در فیلتر شنی فلزی به دلیل داشتن صفحه نازل که نازلها بر روی آن نصب می باشند همیشه سطح فیلتراسیون بیشتری به دلیل پخش بودن نازل نصبت به فیلتر شنیFRP دارد. و همیشه آب تصفیه شده در این نوع فیلتر زلال تر می باشد.

ولی یکی از دلیل انتخاب فیلتر شنی فایبرگلاس که خیلی هم به آن چه از سوی خریدار فیلتر شنی و چه فروشنده تاکید می شود. ضد زنگ زدن آنها به دلیل داشتن لایه پلی اتیلن داخلی می باشد. که اگر از سوی شرکت های سازنده در رنگ آمیزی آنها دقت کافی شود و پس از سند بلاست رنگ آمیزی شود حداقل تا 15 سال و تا رنگ آمیزی مجدد هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 20 بهمن 1398ساعت 1:26  توسط مدیر 

دیزل ژنراتور و کاربرد آن

دیزل ژنراتور و کاربرد آن

به زبان ساده دیزل ژنراتور یک دستگاه تولید کننده برق است که انرژی بنزین و گازوئیل و گاز و غیره را گرفته و تبدیل به برق میکند با استفاده از یک موتور که یک ژنراتور مولد را می چرخاند که در نتیجه امر، به برق مصرفی مورد نیاز برسیم. اجزای دیزل ژنراتور به ترتیب از یک موتوردیزلی و یک ژنراتور با اجزای جانبی که باید بروی آن ساخته و مونتاژ شوند می باشند که به ترتیب یک شاسی مادر که در دو نوع باک دار و بدون باک و یک سیستم کنترلی که بصورت دستی یا اتوماتیک است (تابلو برق ) و دارای سیستم اگزوز برای کاهش گازهای تولید شده و کاهش صدای حاصل از کارکرد موتور متناسب با قدرت موتور استفاده میشود. آیتم بعدی استفاده از لرزه گیر برای طولانی کردن عمر مفید موتور و ژنراتور می باشد و در صورتیکه پروژه ای داشته باشیم (مسکونی یا بیمارستانی ) قطعه مورد نظر به اسم کابینت، جهت بی صدا کردن کامل دیزل ژنراتور مورد نیاز است.

ساختمان دیزل ژنراتورها

دیزل ژنراتور از دو قسمت اصلی یکی ژنراتور الکتریکی و دیگری موتور دیزلی، تشکیل شده است اما اجزای فرعی دیگری نیز دارد که بدون آنها نمی تواند به خوبی و مطمئن کار کند. این اجزا به شرح زیر می باشند:

۱) موتور : قسمت اصلی دیزل ژنراتور است که توان مکانیکی مورد نیاز ژنراتور برای حرکت را تامین می کند.

۲) ژنراتور: تولید توان الکتریکی دیزل ژنراتور را بر عهده دارد و انرژی اولیه خود را از موتور می گیرد و تبدیل به برق می کند.

۳) مخزن سوخت ژنراتور: سوخت ژنراتور در این قسمت وارد می شود و حجم آن بر حسب نوع دستگاه دیزل ژنراتور متغیر است.

۴) رگولاتور ولتاژ: ولتاژ خروجی ژنراتور را تنظیم می کند.

۵) سیستم خنک کننده: اجزای ولتاژ دیزل ژنراتور نیاز به خنک کردن مداوم دارند که سیستم خنک کننده این وظیفه را عهده دار است.

۶) سیستم روغن ژنراتور: اجزای این دستگاه برای اینکه بتوانند به راحتی کار کنند و در محور خود حرکت داشته باشند تا کمترین فشار به موتور وارد شود نیاز به روغن کاری مداوم و روزانه دارند.

۷) شارژر باتری: وظیفه شارژ باتری به عهده این قسمت است.

۸) سیستم کنترل: وظیفه کنترل الکتریکی اجزای دیزل ژنراتور به عهده این قسمت است.

۹) سکوی اتصال: سکوی اتصال قطعه ای است که تمامی تجهیزات یک دیزل ژنراتور بر روی آن نصب می شود.

۱۰)سیستم خروج دود ژنراتور: این بخش وظیفه خروج دودهای سمی تولید شده توسط دیزل ژنراتور را به عهده دارد.

 

کاربرد دیزل ژنراتور

ژنراتورها وسایلی مفید هستند که در هنگام قطع برق، انرژی الکتریکی را تأمین می کنند و از قطع فعالیت های روزانه یا اختلال در فعالیت های تجاری جلوگیری می کنند. دیزل ژنراتو ها در تنظیمات مختلف الکتریکی و فیزیکی برای استفاده در برنامه های مختلف موجود هستند. در بخش های بعدی به چگونگی عملکرد ژنراتور ، مؤلفه های اصلی یک ژنراتور و نحوه عملکرد آن به عنوان منبع ثانویه برق در کاربردهای مسکونی و صنعتی خواهیم پرداخت.

همانطور که از نام آن پیداست، یک ژنراتور برق دستگاهی است که قادر به تولید انرژی است. این وظیفه برای تبدیل هر نوع انرژی (به عنوان مثال شیمیایی ، مکانیکی و غیره) به انرژی الکتریکی است. انرژی یک منبع اساسی است و امروزه ما کاملاً به آن وابسته هستیم تا بتوانیم متداولترین کارهای روزمره را انجام دهیم ، کار کنیم و تجهیزات را به خوبی حفظ کنیم.

برای غلبه بر خرابی های انرژی ، از آنجا که سیستم های الکتریکی قابل خراب شدن هستند ، از ژنراتورها برای به حداقل رساندن این گسلها استفاده می شود. از این طریق ، تأمین مستمر انرژی برای تأمین نیازها تضمین می شود. امروزه تمام کارهایی که انجام می دهیم وابسته به صنعت برق و الکتریسیته است. زمانی که برق شهر بخاطر سوانح غیره منتظره قطع میشود هیچ کدام از لوازم برقی قابل استفاده نمی باشد.

در واقع با قطع برق هیچ کاری نمیتوانیم انجام بدهیم. نه این قطعی برق در کشور ما هیچ زمان مشخصی ندارد و ممکن است بخاطر سوانح غیره منتظره طبیعی مانند زلزله، سیل، طوفان، برف منجر به قطع دائم برق تا چند روز باشد. پس باید به فکر خرید یک ژنراتور بنزینی یا دیزل ژنراتور باشیم.

نکات مهم در خرید یک دیزل ژنراتور:

پس از تبیین نیاز های سیستم برای شبکه،نوبت به انتخاب ژنراتور می رسد. در این زمینه یا خریدار ظرفیت لازم را مشخص نموده و نسبت به استعلام قیمت دیزل ژنراتور اقدام می نماید یا در صورت عدم آگاهی از ظرفیت ها و پارامتر های لازم جهت انتخاب ژنراتور مناسب، بایستی از کارشناسان و متخصصان این زمینه استفاده نموده و نسبت به دریافت مشاوره کارشناسی اقدام نماید.
برای استعلام قیمت دیزل ژنراتور و دریافت اطلاعات فنی با کارشناسان ناب زیست تماس حاصل فرمایید.

انتخاب تجهیزات قدرت با توجه به پارامترهای زیر انجام می شود:

۱. قدرت دیزل ژنراتور باید از قدرت تمام دستگاه های تغذیه شونده از آن بین 35-75٪ بیشتر باشد. همچنین در مورد تجهیزات القایی ، باید توان ژنراتور را 2-3 برابر بیشتر در نظر گرفت. برای مثال یک موسسه پزشکی، ممکن است نیاز به قدرت 60-320 کیلو وات داشته باشد و یک کارگاه تولیدی تا 1000 کیلو وات قدرت دیزل نیاز خواهد داشت. با این حال، تمامی این ارقام حدودی بوده و جهت استفاده از یک سیستم بهینه در سیستم باید قدرت مورد نیاز ژنراتور و سایر پارامتر ها به طور دقیق توسط کارشناسان امر، طراحی و تعیین گردند.
2.بسته به شرایط محیطی (وجود یا عدم وجود یک اتاق مخصوص برای نصب تجهیزات، سطح تهویه، شرایط دما)، شرایط عملیاتی متغییر خواهد بود.
۳. تعداد فاز خروجی یک دیزل ژنراتور بسته به نیاز سیستم میتواند تک فاز (220 ولت) یا سه فاز انتخاب گردد.
۴. تولید کنندگان موتورهای گوناگون با سرعت بالا (3000 دور در دقیقه) و یا کم سرعت (1500 دور در دقیقه) برای دیزل ژنراتور ارائه می دهند. انتخاب نوع آن به نوع استفاده از ژنراتور بستگی دارد. برای مثال اگرساعت کاری دستگاه بیش از 500 ساعت در سال نباشد از ژنراتور های سبک با دور پایین استفاده می گردد. برتری موتور با دور پایین، عمر مفید بالاتر ، آلودگی صوتی و لرزش کمتر و .... می باشد.
۵.تعیین نوع ژنراتور از لحاظ ولتاژ خروجی نیز قدم بعدی طراحی می باشد. در حالاتی که سیستم نیاز به کنترل دقیق ولتاژ خروجی داشته باشد(مثلا برای کار با تجهیزات پزشکی یا دستگاه های الکترونیکی) از ژنراتور های حساس و همزمان استفاده می شود و بر عکس در کارها و سایت های غیر حساس از ژنراتورهای معمولی و غیر حساس استفاده می گردد.
۶. اغلب دیزل ژنراتور ها ظرفیت بسیار پاینی برای ذخیره سوخت دارا هستند و در نهایت چند ساعت می توانند فعالیت نمایند. میتوان با نصب یک مخزن ذخیره سوخت در جوار دیزل ژنراتور، ظرفیت کار دیزل را به میزان مورد نیاز سیستم افزایش داد.
بنابراین، برای انتخاب یک دیزل ژنراتور مناسب و بهینه، باید شرایط کاری و محیطی، نیاز های اساسی سیستم اعم از قدرت، ولتاژ و آمپراژ را مورد توجه قرار دهید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 20 بهمن 1398ساعت 1:14  توسط مدیر